Random Girl in Yoga Pants

WHITE YOGA PANTS IN THE KITCHEN

Jon Johnsonposted by:

white-yoga-pants
How would you rate this kitchen booty on a scale of 1 – 10? Keep going for the high res shot and sound off in the comments..

white-yoga-pants1

  


22 Comments Amateur
  • I’m dribbling

    oh baby look at muscle on that thigh, mmmmmmm licky licky butter butt

  • The Last Universalist

    First

    As usual the troll isn’t first bitch

    Meh on the girl in the pic. Give her a 5. I’ve seen much better on this site.

  • mordred

    eh better if someone or her, poured water onto those pants

  • George Costanza

    Id pound the shit out of her and cum in all 3 holes then taken 1 hour break and come back and pound her some more shez a 10

  • first

    First

    Yeah I’m always first bitch

    After my tiny dick turned blue by jerking off too much to girls, whose pink and tight pussies I’ll never see in real life, I need a break for the only thing I’m good at in life.

    So, unfortunately, your unofficial GIYP Quality Control Director can’t help you to not be complete faggots like Faggy Bob at the moment.

    Though I can’t jerk off my tiny dick at the moment, this tight and bubbly ass will get my sweet tiny mushroom stamp of:

    APPROVED.

    This is what real men jerk off to, not these saggy asses that the faggots in here dream of.

  • StrokerAce

    Once again, I’d have to tap that ass a few times to properly gauge her rating. Hey, I wanna be fair, don’t ya know? :D

  • sayamashi

    A STUNNING 10!~!

  • Neal

    Not bad, would like to see more ass.

  • http://www.first.com first

    First

    Yeah I’m always first bitch

    For the beard of Zeus, this is one hot girl. Finally, after seeing the dude squatting on heels. Although last post in black and white was pretty good too.

    If she would’ve sent more angles, it would have definitely have been Hall Of Fame material.

    Hell, even with just one angle, she looks so hot, although you can’t see the size of her tits, you can tell she’s got a pretty face, slim waist and banging bubbly ass..

    … with a pink asshole and pink pussy. Doesn’t get any better than that.

    Definitely goes in the jerk off with tiny dick and soap file.

    You guys have my blessing to jerk off your tiny dicks to it as this gets my sweet tiny tight bubbly ass mushroom stamp of:

    APPROVED.

    Haha, looks like I have a copycat, which again, it’s pretty awesome… but sad for the fag doing it.

  • jay

    Ten

  • Corey

    That’s a solid 8 all day long! I’d love to test drive that ass! :)

  • Billy Bob

    The white pants are hot over a very very nice ass and pair of legs. The face is so-so. Overall score a firm but fair 8 on my crank-o-meter. I would have no problem in spanking it to her. First you sack of monkey shit, your self appointed quality control dicktater tag you’ve given yourself is funny. I speak for most of us in saying the QCD really stands for Queer Cock Disposer, Queer Cornhole Diver, Queer Cum Drinker or Queer Cum Dumpster. Again with the fag, faggot and faggy. Lame, old and wore out just like your asshole and mouth from all your “faggot” (as you like to use) boyfriends dicks.

  • DougieLittleHand

    White yoga pants are so hot. I wanna bust my man cream all over them.

  • Love yoga girls

    Yo girls is hot but what is this fagg mother fucking cock sucking mushroom loving pc of dog shit sitting for weeks always talk about his tiny dick and soap hahaa like I’m the only one noticing this!?? Get your girlfriend and tell her to where yoga / leggings and do your thing. Your the most pathetic person I’ve ever seen on any site haha. Go have sex instead of your life passing you by jerking to cyber shots of girls for Christ sake!

  • Love yoga girls

    Hahahaha I’m with billy bob on that hahahahahaha well said

  • Billy Bob

    Thanks. He will never have a girlfriend. He lives in his mothers basement still.

  • Aldaris

    Holy hell…..this could be one of the istant classic of GIYP and the author of pic don’t take a snap from rear of this epic , I presume, booty???? for the God sake, make some other pics and possibly with high heels also.
    Anyway 8.5/10 only because the angle of shot

  • tommyboy

    This is no doubt a 10 in my book because there is nothing better than a chick in white yoga pants extremely hot

  • carlito

    I HATE when girls show a peek of a curvy ass and not the whole thing!

  • Cazr

    All get you on the kitchen on the position and your ass its ready get down

  • datass

    6. Pretty face though.

  • bill

    I want to shove moldy cheesecake up that ass while she is still wearing that sweaty thong. then feed her laxatives. and finally have her prolapse it out into my mouth along with some warm diarrhea. dessert is served.

Follow us on Facebook
Follow us on Twitter
Follow us on youTube
Follow us on Tumbler
Follow us on Instagram
RSS Feed

Limited-Edition Tee

Price includes U.S. shipping
Yoga pants in public
From our partners

Facebook

Twitter

Three Ring Blogs

Girls in Yoga Pants

Girls in Yoga Pants is a blog that features funny pictures of women wearing tight clothing, attractive women in fitness clothes, hot babes working on their Gluteus maximus and any other situation involving exercising or working out to improve their health. From Lululemon to Victoria's Secret, this fashionable trend will not and should not go unnoticed by men everywhere.

Three Ring Blog Network