Random Girl in Yoga Pants

LAIS DELEON’S UNREAL BOOTY

posted by:


Nothing brightens up my day more than a pic of Lais DeLeon in yoga pants. Oh my goodness. Check out her website for more face-melting pics, and you can follow her on twitter.

  

22 Comments Amateur  //  Model

Tagged:

  • Iv69

    I love that ass……

  • Cosmo Kramer

    I wanna sniff and lick it! O_O

  • Pauly

    I would eat the corn out of her s@#&….

  • Ass Splash

    That ass is beyond perfect

  • Micah

    Why are you doing this to me? I just fapped. :/

  • Will

    You’re gonna see her WITHOUT YOGA PANTS!

  • Corey

    As long as i have a face……..she’ll have somewhere to sit!

  • Richard Head

    She has a future behind her and I want to be in it until it hurts.

  • StrokerAce

    I just wanna pulverize her sphincter. Oh man! :D

  • StrokerAce

    She’s also on Facebook for those who give a damn:

    https://www.facebook.com/officiallaisdeleon

    Check this out!

    http://www.laisdeleon.net/best-yoga-booties-ive-seen/

  • http://GIGP DICKINSIDER

    she needs a FOOT LONG

  • Retired Porn Star

    Yes, with a shape like that, well, back before retirement, I definitely would *not* need a Fluffer on-set pre-shooting…

  • bob

    I must be a prejudiced prick.I actually liked her booty before I saw her site and face.

  • http://meoryou.com Dick Hertz

    Meh. Here is a good rule of thumb: Canadian, Australian, European. Now get back to work.

  • Pep Streibeck

    Wow I need to eat that ass and sniff that pussy,
    And everything else possible. I will dream about this ass!haha

  • The Last Universalist

    Wonderfully sexy.

  • Pete Moss

    This girls has a dick melting ass. The thong swallowing ass pics on her site – serious jerk off material.

  • LORCO, KEENG OF COCK!!

    I WOULD PUT HER FACE DOWN ON THE BED AND USE HER BEHIND AS A CUSHION TO BOUNCEY BOUNCEY UP AND DOWN WHILE I PLOW INTO HER!!

  • http://www.nahright.com archangel99

    i like this ass…

  • Lebron

    This ass needs to get fucked

  • Chun

    I Do Want…..

  • cwoody

    I have licked her asshole many timez

Three Ring Blogs

Girls in Yoga Pants

Girls in Yoga Pants is a blog that covers the highly important topic of girls in yoga pants.

"Girls in yoga pants -- I think that's hotter than girls being naked." - Howard Stern, 2010

Three Ring Blogs